Dag 6

Dag 6,

Vandaag begonnen we de ochtend in ons hostel wakker wordend met uitzicht op de palmbomen. We besloten het wat rustig aan te doen en er daarmee een stranddag van te maken. We zijn via de supermarkt voor lunch richting sairee beach gegaan. Hier hebben we lekker in het water gedobbert en hebben we foto's gemaakt. We wilden ook wel graag snorkelen maar door tips kwamen we er achter dat het even leuk was met een eigen snorkel. Dus zijn we een winkelstraat ingegaan en hebben we voor een kwart van de prijs een eigen snorkel +extra zwembril gekocht. We merkten dat we verbrandden en besloten na een korte laatste duik terug te gaan naar het hostel. We zijn later op de avond langs een lokaal kraampje gegaan voor eten en zijn daarna uitgeweest met 1 van jasmine haar vrienden uit Rotterdam. We hebben cocktails gedronken en konden bij een strandfeest elkaar schminken. Na de tijd hebben we nog een verkoeldende duik genomen in zee. Na deze leuke avond zijn we maar weer gaan slapen.

Groetjes (vergeet niet naar de foto's te kijken)