europe-to-asia.reismee.nl

Dag 9

Dag 9,

Vandaag begonnen de dag van Jasmine en mij op een iets anders tijdstip vanwege het slaapgebrek van afgelopen nacht. We hebben los van elkaar ontbeten en hebben weer ingepakt en uitgecheckt bij het hostel. We mochten gelukkig onze tassen laten staan en hebben boottickets geboekt. Daarna zijn we een sapje gaan drinken bij een beachbar. We hebben daar best een tijdje gezeten en besloten toen bij een ander restaurantje wat te gaan eten. Nadat we beide een vers belegd broodje hadden gegeten hebben we onze rugzak opgehaald en zijn we naar de boot gegaan. Daar kwamen ook de vrienden van Jasmine uit Rotterdam en toen hebben we het eerste stuk samen gereisd. Bij Koh Pah Ngan zijn de vrienden van de boot gegaan en zijn Jasmine en ik verder gereist naar Koh Samui. Eenmaal aangekomen moesten we nog een slaapplek vinden maar dan ging gelukkig niet al te moeilijk. We hadden nog wel wat moeite om vervoer te vinden maar uit eindelijk ging dat ook voor een goede prijs. Na een lange dag hebben we rustig afgesloten. Tot morgen

Jennie

Dat valt niet mee na een wilde nacht hè dames. Geniet ervan.