europe-to-asia.reismee.nl

Dag 12

Dag 12,

Vandaag was Kimre al vroeg opgestaan om een 2 daagse tour te doen en hebben daar afscheid genomen. We zijn wat later opgestaan en hebben bij een tentje aan de overkant van de straat wat gegeten. Niet veel later in de middag zijn we een olifant gaan wassen. We gingen met een jeep waar we bovenop het dak konden zitten over de snelweg naar het resort. De olifanten mogen de hele dag vrij rondlopen en toen we kwamen nam een personal trainer een olifant mee naar ons. We mochten toen eerst de olifant stukjes "suger cane" geven. Nadat de olifant was gevoedert zijn we naar een modderpoel gegaan en hebben we de olifant een modderbad gegeven. Toen hij helemaal ingezeept was met modder gingen we naar een kleine rivier waar we de olifant met stukken kokosnoot en water weer hebben gewassen/ afgespoeld. Toen de olifant weer schoon was zijn we terug gegaan naar het begin waar we de olifant nog een keer suger canes hebben gegeven. Op de terugweg naar het hotel mochten we weer op het dak zitten. We hebben toen gedoucht en gegeten. Na het eten kwamen we bij het hotel 2 andere nederlanders en iemand uit amerika tegen. We hebben daar nog wat spelletjes mee gespeeld en zijn daarna op bed gegaan.