europe-to-asia.reismee.nl

Dag 13

Dag 13,

Vandaag zijn we vroeg opgestaan. We moesten om kwart over 8 bij een restaurant staan waar we werden opgehaald. We zijn toen met een mini bus met een hele groep naar het nationale meer daar gereden en zijn toen met een boot over het meer gegaan. Eenmaal aangekomen op bestemming hebben we met zijn allen een locale lunch gegeten. Na de lunch zijn we met de boot naar een stukje verderop gegaan. Vanaf daar begon onze hike door de jungle. We hebben een heel stuk door verschillende soorten bomen/ bamboe gelopen. Na een tijd kwamen we aan bij de grot en zijn toen door de grot geklommen, gezwommen en gewandelt. Het was allemaal supermooi en eenmaal uit de grot zijn we door dezelfde natuur terug gegaan naar de boot. We mochten toen bij de lunch hut nog even zwemmen en gingen toen weer met de boot en bus terug naar het hotel. We hebben met de nederlandse jongen van gister gegeten en zijn toen naar de reggea bar gegaan. Kimre kwam ook terug van haar tour en kwam bij ons in de bar. We hebben toen nog spelletjes gespeeld, gepoold en het vliegerlied gedaan met de barmannen. Na deze lange dag zijn we weer gaan slapen.