europe-to-asia.reismee.nl

Dag 14

Dag 14,

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen tot ongeveer half 11. Het was best warm in de kamer toen we wakker werden en kwamen er later (bij de brunch) achter dat alle stroom van de hele stad door werkzaamheden was afgesloten van 9 tot 5. We hebben toen onze spullen ingepakt en hebben uitgecheckt. We hebben gebruncht aan de overkant van de straat. Toen we net het eten op hadden kwamen er een paar aapjes op bezoek die op het dak gingen eten. Daarna zijn we even langs de supermarkt gegaan en langs een marktkraampje voor ons 2e enkelbandje (We hebben afgesproken dat we per week 1 enkelbandje mogen kopen). We zijn toen in een minibus gegaan waar we een ouder koppel hebben ontmoet. We hebben de hele busreis met ze gepraat en daarna zijn we met ze uit eten gegaan. De busreis verliep niet echt soepel. De chauffeur pikte onderweg allemaal andere mensen op zonder onze toestemming (het was een soort van privebusje voor ons). Daardoor heeft hij een gigantisch stuk omgereden en duurde de reis i.p.v. 2 uur, 4 uren. Toen we er onder andere wat van zeiden en dat we een pauze wilden werd hij boos en na een kleine 5 minuten pauze begon hij helemaal te toeteren en gek te doen. Maarja uiteindelijk zijn we in Krabi aangekomen. Toen hebben we dus met de andere reizigers gegeten en zitten nu in een hostel. Morgen reizen we hopelijk weer verder richting Maleisië.