europe-to-asia.reismee.nl

Dag 20

Dag 20,

Vandaag zijn we rond een uur of half 11 opgestaan. We hebben toen onze tassen weer ingepakt en zijn toen 2 km richting de boot gelopen. Om 12 uur vertrok onze boot voor het eerst naar het vaste land van Maleisië. We kwamen aan in Kuala Kedah en besloten daar ook maar meteen een nachtje te blijven. We zijn een stukje gaan lopen en kwamen aan bij een motel. We hebben daar vervolgens een kamer geboekt en omdat we nog bijna niks hadden gegeten gingen we op zoek naar lunch (om half 4 in de middag). Na een stukje lopen kwamen we niet echt iets geschikts tegen en besloten we een cafeetje binnen te lopen. De keuken was al dicht dus hadden we instant noodles met een soort bubbel thee. In de omgeving was het eigenlijk best vervallen en leeg dus besloten we in het hotel te blijven. In de avond hebben we nog roti gegeten bij een straat tentje en zijn we gaan slapen.

Dirk en Mia

Hoi ,
Dat klinkt en leest als Maleisië,
Geen idee wat jullie verdere reisplannen zijn, google maar eens op Penang. Is ook een eiland voor de kust.

Dirk en Mia

Misschien kennen jullie deze link al, maar zo niet kijk er maar eens op