europe-to-asia.reismee.nl

Dag 21

Dag 21,

Vandaag zijn we ook niet te vroeg opgestaan en besloten verder te reizen richting Georgetown. Een vriend van de hoteleigenaar heeft ons voor een klein bedrag naar het treinstation gebracht en zijn we na even wachten op de trein, naar Butterworth gereist. We moesten vanaf daar met de boot maar we wisten niet hoe en wat. Een ander meisje van richting onze leeftijd ging ook naar georgetown en heeft ons de weg gewezen. Na ong. een kwartiertje waren we al in georgetown en konden we met een gratis bus naar de binnenstad. We besloten wat te gaan drinken bij de starbucks en bij toeval kwam er een voormalig nederlander bij ons zitten. We hadden een goed gesprek en de man verwees ons naar zijn hotel waar hij al 20 jaar komt. We hebben daar ook een kamer geboekt en zijn na even opfrissen met hem wat gaan eten en drinken. We gingen naar een ladies/reggeabar waar het toevallig gratis cola rum of sprite vodka was tot 8 uur voor vrouwen. Na een tijdje daar zitten hebben we nog een stukje gelopen waar we ook muurschilderingen tegen kwamen. Het was al redelijk laat en zijn toen gaan slapen.

Dirk en Mia

Oh oh een beetje te snel ha ha. Jullie zijn al op Penang. Veel plezier daar.
Groetjes.