europe-to-asia.reismee.nl

Dag 25

Dag 25,

Vandaag moesten we al vroeg opstaan. We hebben snel wat ontbijt bij de supermarkt gehaald en zijn toen naar de vertrek plek gelopen. Om kwart voor 9 vertrok de bus naar onze eerste locatie; een vlindertuin. Zoals de naam al zegt was er een vlindertuin met heel veel mooie vel gekleurde maar ook grote vlinders. Ze hadden nog veel meer insecteb en dieren die we ook mochten bekijken zoals een baby kangoeroe, grote kevers, kalkoenen, schorpioenen, grote spinnen en nog veel meer. Na een tijdje gingen we weer verder. De volgende locatie was een gigantisch mooi uitzicht over de thee plantages. Onze gids vertelde over hoe de thee werd geplukt en op welke manier etc. het was zeer indrukwekkend uitzicht. Daarna gingen we door naar het mossy forest. Daar kon je over een brug naar het hoogste topje op de berg klimmen waardoor je over de hele omgeving kon kijken. Dit was ook een zeer mooi uitzicht. Op weg naar onze laatste locatie vertelde onze gids een aantal dingen over de natuur. Zoals welke bessen er waren voor buikpijn en welke bladeren werden gebruikt voor een soort wijn etc.. Onze laatste locatie was de thee fabriek. We mochten door de fabriek heen lopen en konden lezen hoe het proces ging. Ook kon je in een winkeltje locale thee kopen. Verder zat er nog een restaurant en was de omgeving ook nog supermooi om te bekijken. Daarna zijn we door druk verkeer weer afgezet bij het hotel en hebben we wat gegeten bij het Amsterdam café. Hier waren een aantal nederlands achtige gerechten met gouda kaas. Daarna hebben we de rest van de dag ieder voor zich doorgebracht en zijn we gaan slapen.

Dirk en Mia

Leuk om mee te lezen. Jullie zien wel heel veel. Prachtig.