europe-to-asia.reismee.nl

Dag 28

Dag 28,

Vandaag werd ik pas laat wakker. De andere meiden uit mijn 'dormroom' waren ontzettend vervelend en luid. Daardoor ben ik om half 4 in de nacht naar een andere kamer gegaan (van die persoon die hier 6 maanden verblijft). Toen ben ik naar een ander hostel gelopen met rugzak en al en heb daar een bed gehuurd. Na wat opfrissen ben ik met een taxi naar de Batu Caves gegaan. Wanneer je door de kunstige hoofdpoort liep, liep je meteen een grote markt op. Ik ben naar de grot toe gegaan. Dat was een hele beklimming (zie foto) maar zeker de moeite waard. Na de prachtige grot aanschouwd te hebben ben ik weer naar beneden gegaan en ben ik over de markt gelopen. Toen ik alles wel had gezien ben ik met de metro weer naar de binnenstad gegaan. Ik ben uitgestapt bij een station bij de Petronas Twin Towers. Zoals de naam al zegt de Twin Towers van Maleisië. Omdat het donker was gaf dit een zeer mooi uitzicht met alle schijnwerpers. Op de weg terug (lopend) verdwaalde ik een beetje waardoor ik langs een hele mooie water achtige show in een park kwam. Uiteindelijk had ik weer een herkenningspunt en ben ik terug gelopen naar het hostel. Hier heb ik nog even gepraat met medereizigers en hebben we samen een film gekeken. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

Reacties

Jennie

Ik ben daar ook geweest met Mia. Indrukwekkende stad net heel veel culturen. Geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!