europe-to-asia.reismee.nl

Dag 30

Dag 30,

Vandaag werd ik een beetje aan de late kant wakker dus heb ik gebruncht in het café van het hostel. Daarna ben ik op pad gegaan. Ik ben langs een aantal gebouwen gelopen die vroeger door nederlanders zijn gebouwt en nog nederlandse namen hebben. Ook ben ik langs een kerk gegaan en ben ik langs een begraafplaats geweest waar o.a. nederlanders zijn begraven. Na veel lopen in de warmte ben ik in een klein natuur cafeetje wat gaan drinken. Ik besloot toen terug te gaan naar het hostel. Daar heb ik mezelf even opgefrist en heb ik een leuk gesprek gehad met een andere backpacker uit Duitsland. We hebben toen samen bij een tentje voor locals wat gegeten. Ondertussen regende het al de hele avond maar ik had nog een ticket voor een boottochtje door het kanaal. Dus besloot ik door de regen daar toch nog op mee te gaan want ja het had toch een dak. Toen zijn we tussen gebouwen door gevaren en gaven vooral alle lichtjes een mooi uitzicht. Verder duurde het wat kort maar ach. Daarna ben ik terug gegaan naar het hostel en heb ik nog even gevideobelt met vrienden. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!