europe-to-asia.reismee.nl

Dag 31

Dag 31

Vandaag begon mijn dag rond half 11 en heb ik mijn spullen weer ingepakt. Ik heb nog wat nieuwe meisjes uit mijn kamer leren kennen en besloot met iemand uit Servië te gaan lunchen. We hadden een lang super gezellig gesprek maar helaas moest ik alweer verder. Toen ben ik met een taxi naar het busstation gegaan en daarna met de bus richting Singapore. Bij de grens had ik wat problemen ondat ik nog geen locatie had waar ik zou verblijven en hebben ze me een uur opgehouden en uiteindelijk geholpen. Gelukkig wachtte de bus en ben ik rond half 9 aangekomen in Singapore. Toen heb ik wat gegeten en ben naar het hostel gegaan. Daar heb ik nog een aantal nieuwe mensen leren kennen en ben gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!