europe-to-asia.reismee.nl

Dag 32

Dag 32,

Vandaag ben ik rond half 11 opgestaan en heb ik mijn spullen weer gepakt. Het hostel was nogal snel geboekt en prima voor 1 nacht maarja. Dus ik ben naar een ander hostel gegaan. Gelukkig was daar ruimte en na het heetste punt van de dag te hebben gehad ben ik naar Marine Bay gelopen. Tijdens mijn wandeltocht kwam ik o.a. langs een stuk van de Formule 1 race en heb ik natuurlijk even naar de box van Max Verstappen gekeken. Verder kwam ik lang een groot reuzenrad en nog veel andere grote gebouwen. Daarna ben ik naar het Marine Bay Sand hotel gegaan om naar het "sky deck" te kunnen. Vervolgens heb ik daar een paar uur doorgebracht en heb ik foto's gemaakt. Omdat het best ver was heb ik een taxi terug genomen en heb wat lokaal eten gegeten. Toen ben ik terug gegaan naar het hostel en heb nog even serie gekeken en ben toen gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!