europe-to-asia.reismee.nl

Dag 33

Dag 33,

Ik besloot gister geen wekker te zetten en daardoor besloot mijn lichaam vandaag dat ik om half 1 wakker werd. Dus ik heb lekker uitgeslapen. Toen heb ik mijn was gedaan en ben ik in gesprek geraakt met andere reizigers uit mijn hostel. Rond half 4 besloot ik te gaan ontbijten/lunchen. En daarna ben ik met 2 andere meiden door graffiti straten gelopen. Toen ben ik met 1 van hun doorgegaan via dezelfde route naar Marine Bay en daar hebben we even rondgekeken. Daarna besloten we naar Marine Bay Garden te gaan. Het was fantastisch mooi. Je had overal een soort torens begrowit met planten, bloemen en lichtjes. Ook was er een soort meer met drijvende eieren om maar zo te zeggen (zie foto's). Toen begon er een muziek/lichtshow bij de torens en dat was zo mooi. Op de foto's lijkt het al heel mooi maar in het echt terwijl je naar de muziek luisterde en keek werd je bijna emotioneel omdat het zo magisch was. Daarna zijn we met de metro een stuk richting het hostel gereisd en hebben we het laatste stuk gelopen. En aangezien het al laat was ben ik gaan slapen

Reacties

Reacties

Dirk en Mia

Geniet in Singapore. Bezoek ook Sentosa..Is een leuk strand.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!