europe-to-asia.reismee.nl

Dag 34

Dag 34

Ik weet niet precies waarom, maar in Singapore is het heel aantrekkelijk om niet te veel te doen op een dag. Dus ik moet eerlijk zijn in dat ik vandaag vrij weinig heb gedaan. Ik heb met wat medereizigers in het hostel gepraat en even serie gekeken. In de middag bedacht ik me dat ik nog niks had gegeten en ben toen naar het foodcourt gegaan voor een late lunch. Het leek me een mooie dag om te gaan zwemmen en ik heb na een tijdje research maar aan de hostel eigenaar gevraagd wat een leuke plek is. Toevallig had de eigenaar 2 overnachtingen in het hotel waarvan ik op het sky deck ben geweest 2 dagen terug. En nodigde hij me uit om daar op het dak te gaan zwemmen. Dus voor ik het wist lag ik in een zwembad met uitzicht over Singapore. Ik heb daar een tijdje doorgebracht en ben daarna met de eigenaar wat gaan eten. Het was een soort noodlesoep met allemaal soorten vlees van de koe. O.a. ook stukken maag en pezen (iets wat ik normaal nooit zou eten). Maar ik moet zeggen dat het goed smaakte. Daarna ben ik met de metro terug gegaan naar het hostel en na wat socialisen ben ik gaan slapen.

geertje

je beleeft wel veel, geniet maar lekker . veel plezier nog.