europe-to-asia.reismee.nl

Dag 35

Dag 35

Vandaag ben ik rond een uur of 10 opgestaan. Toen heb ik ontbeten en heb daarna mijn tas ingepakt. Ik ben naar een ander hostel gegaan, maar ik kon nog niet gelijk inchecken. Toen heb ik eerst een tijdje met andere reizigers gepraat en ben daarna op avontuur gegaan. Ik heb wat rondgekeken door de straten en ben door een winkelcentrum gelopen. Ondertussen kon ik inchecken dus dat heb ik gedaan en ben toen met een aantal anderen wat gaan eten. Na het eten heb ik mijn haar geverfd (want dat kon echt niet meer haha) en heb daarna niet zoveel meer gedaan. Ik heb alleen mijn spullen geordend en ben toen gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!