europe-to-asia.reismee.nl

Dag 37

Dag 37

Ik had gister besloten geen wekker te zetten waardoor ik vandaag pas rond 1 uur wakker werd... oeps... ik heb daarom ook maar een beetje rustig gedaan en heb wat ontbeten. Daarna ben ik naar het strand hier in de buurt gegaan. Ik heb een strandwandeling gemaakt met wat foto's en ik heb tussendoor een vreemde soort corndog met gekleurde mozzarella gegeten. Daarna bleef ik nog om de zonsondergang te kijken. Het was heel mooi om te zien en ik ben toen met de taxi teruggegaan naar het hostel. Of nouja in de buurt van... ik heb even door de buurt gekeken tot ik het hostel vond. Toen heb ik even gedoucht en ben daarna met een andere reiziger wat gaan eten. Toen ik terugkwam heb ik nog een tripje geboekt voor overmorgen en heb nog met een andere reizigster uit Londen gepraat. Ook heb ik nog even gepraat met vrienden en familie. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

Reacties

Jennie

Je reist nogal soepel . Heb je geen last van het gedoe rond het coronavirus? Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!