europe-to-asia.reismee.nl

Dag 38

Dag 38

Vandaag ben ik niet heel vroeg of laat opgestaan. Ik had niet echt ontbeten dus ik ging al redelijk vroeg op zoek naar een lunch tentje. Nadat ik had geluncht ben ik rond gaan lopen door de stad. Mijn tocht begon bij een soort klokkentoren die was gebouwd voor de eerst overleden belangrijke persoon (ik weet niet meer welke functie). Toen ik de toren uitgebreid had bekeken ben ik verder gegaan. Ik heb veel mooie streetart gezien en ik kwam uit bij een winkelcentrum aan het water. Natuurlijk heb ik daar even binnen gekeken en heb ik wat leuke souvernirtjes gescoord. Het was wel weer tijd om even te zitten en ik besloot een wijntje te drinken bij zonsondergang over zee. Daarna ben ik met een taxi naar de meest bekende moskee van Kota Kinabalu gegaan. Deze staat bekend vanwege dat die omringd is met water en het daardoor lijkt alsof die op het water zweeft. Helaas kon ik niet echt goede foto's maken maar het was mooi om te zien. Daarna ben ik met dezelfde taxichauffeur naar een watershow fontein gegaan in een park. Na de kleurrijke show aanschouwd te hebben was het tijd om terug te keren naar het hostel. In het hostel heb ik wat gegeten wat ik onderweg had opgepikt. Daarna ontmoette ik nog wat andere reizigers uit Duitsland en borneo zelf en heb de rest van de avond spelletjes met hun gedaan. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

Reacties

Dirk en Mia

Hoi Rommy. We leze nog steeds mee. Leuk van de internationale contacten. Je doet het lekker relaxt. Grtz van ons

Dirk en Mia

Uiteraard “lezen”

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!