europe-to-asia.reismee.nl

Dag 40

Dag 40

Vandaag was het tijd om uit te checken en naar de volgende locatie te reizen. Na ingepakt te hebben en afscheid te hebben genomen van iedereen ben ik rond half 2 richting het vliegveld gegaan. Op advies van de hostel eigenaresse was vliegen evenduur en veel sneller dan de bus (die 7 uren zou duren). Dus op het vliegveld aangekomen heb iK geluncht en een overnachting geboekt in Sandakan. Om 10 over 4 mochten we boarden en rond een uur of half 6 kwam het vliegtuig aan. Toen ben ik met een taxi richting het hostel gereisd. Hier heb ik mezelf wat geïnstalleerd en heb onderzoek gedaan voor morgen. Daarna ben ik rond gaan kijken in de buurt en heb ik avondeten gegeten. Daarna ben ik teruggekeerd naar het hostel en was het weer tijd om te slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!