europe-to-asia.reismee.nl

Dag 41

Dag 41

Ik ben rond een uur of 8 opgestaan en nadat ik mezelf had uitgecheckt ben ik naar de bus gegaan. Met 14 mensen in een minibus gingen we naar Sepilok. Een opvangcentrum voor oerang oetangs die bijv. gevangen werden gehouden etc. en weer werden getraint om in het oetwoud te kunnen leven. In het busje ontmoette ik een aantal mensen die uit hetzelfde (nieuwe) hostel kwamen. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben gezien hoe de oerang oetangs gevoederd werden en soms heel dicht bij kwamen om te kijken wie wij nou waren. Er waren een aantal moeders met kleintjes en normaal formaat oerang oetangs. Maar er was 1 grote alfa en die was ook echt groot! Na uitgebreid te hebben gekeken zijn we naar een (ik ben de naam van de beren vergeten) mini beren opvangcentrum gegaan (met hetzelfde doel). Nadat we een heel verhaal over de verschillende beren hadden gekregen zijn we gaan lunchen. We besloten nog een keer terug te gaan naar de oerang oetangs voor de 2e keer voederen. Ook dit gaf mooie en grappige momenten. Bij deze keer kwamen ze echt naast je op de reling zitten dat een ranger je praktisch moest redden. Dit gebeurde heel humaan door geluiden dat ze terug de bomen in gingen. We zijn toen weer met 14 mensen in de minibus terug gegaan. Daar heb ik ingescheckt en ben daarna wat gaan eten. Na de tijd heb ik nog even met de anderen gepraat en ben toen gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!