europe-to-asia.reismee.nl

Dag 43

Dag 43

Vandaag ben ik opgestaan rond een uur of 11 en ben toen verhuisd naar een ander hostel. Ik kon daar nog niet inchecken maar mocht gelukkig wel mijn bagage achterlaten. Omdat het al lunchtijd was en ik sinds gisteren 5 uur niks maar had gegeten besloot ik eerst te gaan lunchen. Ik kwam langs een cafeetje en daar heb ik de eerste balinese koffie gedronken en geluncht. Daarna ging ik de buurt verkennen maar stopte ik al snel weer omdat ik besloot mijn haar te laten vlechten. Dit duurde zo'n 3 uur. Omdat ik toch niet zoveel kon besloot ik er maar een soort spa dagje van te maken en tegelijk mijn nagels etc. te laten doen. Na de lange zit en een nieuw kapsel besloot ik eerst maar terug te gaan naar het hostel. Daar heb ik ingecheckt en heb ik even gezeten en wat dingen uitgezocht. Vervolgens ben ik naar een lokaal tentje gegaan voor avondeten. Daarna heb ik nog door wat winkeltjes gekeken en ben ik terug gegaan naar het hostel. Daar heb ik nog wat gepraat en ben toen gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!