europe-to-asia.reismee.nl

Dag 44

Dag 44

Vandaag ben ik rond 10 uur opgestaan en ben rustig aan wat rond gaan lopen. Ik ging voor een brunch bij een bbq tent waar ik eindelijk weer een lekkere fruitshake kon drinken. Na te hebben geluncht ben ik naar het strand gegaan. Het duurde niet lang voordat ik een lokaal bedrijfje vond wat surfles gaf. Dus zo gezegd zo gedaan heb ik een surfles gehad. Na zo'n 2.5 uur peddelen opstaan en golven trotseren was ik best wel moe. Ik heb met de locals nog een tijdje gezeten en ben toen naar het hostel gegaan. Na me te hebben opgefrist en nog even langer te hebben gerust ben ik op zoek gegaan naar avondeten. Ik vond een duits restaurant en heb daar een redelijk Nederlandse maaltijd gegeten; aardappels, groenten en een gordon bleu. Daarna liep ik nog even rond en besloot mijn oksels te laten waxen. En ja zoals verspeld doet dit veel meer pijn dan je wenkbrauwen epileren. Maarja we hebben voorlopig even haarloze oksels. Daarna ben ik terug gegaan naar het hostel en heb ik nog even serie gekeken en ben toen gaan slapen.

Reacties

Reacties

Dirk e Mia

Hoi Rommy
Wat een ervaringen doe jij op.
Prachtig dat je zoveel ziet en meemaakt en heel veel verschillende mensen ontmoet. Deze reis ga je zeker nooit meer vergeten. Veel plezier nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!