europe-to-asia.reismee.nl

Dag 47

Dag 47

Vandaag was het tijd om van hostel te verplaatsen en ben ik rond 10 uur opgestaan. Ik besloot bij het hostel te ontbijten maar tijdens het ontbijt begon het te regenen. Helaas bleef de regen maar doorgaan waardoor ik niet zonder drijfnat aan te komen kon verplaatsen. Ik raakte in gesprek met een andere reizigster en heb een hele tijd met haar zitten praten. Rond een uur of 5 besloot ik toch maar de regen te trotseren en richting het volgende hostel gegaan. Onderweg heb ik bij een plaatselijk restaurantje gegeten. Ook had ik een typisch balinees toetje van een soort pannekoek met gecarameliseerde kokosrasp. Daarna ben ik verder gelopen richting het hostel en heb daarn nog met meerdere reizigers gepraat. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!