europe-to-asia.reismee.nl

Dag 49

Dag 49

Vandaag ben ik 10 uur opgestaan en zat ik om half 11 in de bus richting de haven. In de bus ontmoette ik iemand uit Duitsland en heb daarmee geluncht. Al voordat onze lunch klaar was wilde de boot te vroeg weg. Dus snel met meeneem maaltijd naar de boot. Rond het einde van de dag kwamen we aan op Gili Air. Omdat het maar een heel klein eiland is ben ik met het duitse meisje naar een hostel gelopen en heb daar een overnachting geboekt. Ik heb niet echt iets gedaan vandaag maar was best wel moe. Wel veel mooie natuur gezien onderweg en nog even de zonsondergang gekeken op het strand. Ook heb ik nog even met 2 franse backpackers gevolleybald. Daarna heb ik nog even gezeten en ben gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!