europe-to-asia.reismee.nl

Dag 50

Dag 50

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en heb in het hostel ontbeten met een smoothie bowl. Daarna heb ik een fiets gehuurd en ben ik over het eiland gegaan. Ik zag allemaal stukken waar locals woonden in zelfgebouwde huisjes en ook de mooie stranden aan de blauwe zee. Ik heb aan de oost kant van het eiland een supboard gehuurd en ben op zoek gegaan naar schildpadden. Helaas niet gezien maar wel anderhalf uur op zee gesubt zonder te vallen. Daarna ben ik door een local doorverwezen naar een plek op het strand in het zuid westen om daar de zonsondergang te bekijken. Ik eindigde in een strand bar/club en heb daar een cocktail en wat eten besteld. Al snel kwam ik er achter dat er 2 meiden uit mijn hostel zaten wat net 2 extra versies van mij waren. Dus hadden we met zijn 3en de grootste lol (natuurlijk ondertussen nog wat meer cocktails). Daarna zijn we naar het hostel gegaan en hebben we even gedouched. Toen zijn we terug gegaan naar dezelfde club voor meer cocktails en heeft 1 van de 2 meiden gezongen op een podium met locals (ze had echt een stem...pfoe(op de goede kippenvel manier)) na een tijdje feesten zijn we naar een strandfeest gegaan op de andere kant van het eiland. Het liep daar door tot in de vroege uurtjes en ik lag dan ook pas half 6/ 6 uur in bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!