europe-to-asia.reismee.nl

Dag 51

Dag 51

Vandaag kon ik niet te laat opstaan omdat ik om 11 uur alweer uit moest checken. Het opstaan was wel een hele challenge na zo'n 4 uur slaap en stappen en dan ook nog je tas reorganiseren. Al met al kreeg ik het wel voor elkaar en ben ik met de andere meiden gaan ontbijten in het hostel. Vandaag ook weer een smoothie bowl maar een andere smaak. Na nog een tijdje te hebben gepraat ben ik met tas en al richting de boot gegaan. Het was het heetste punt van de dag dus dat was een hele uitdaging. Ik moest wachten tot er 40 mensen waren en ben toen dus met de boot naar Lombok gegaan. Eenmaal op Lombok werd er aan alle kanten aan me getrokken voor vervoer etc. En ben toen weggelopen met iemand die me probeerde een tour aan te smeren. Het was die man gelukt en dus was het plan om met een busje naar het hotel te gaan daar uitleg te krijgen voor de tour van morgen en dan vroeg te gaan slapen. Ze zeiden dat ik zo'n 10 minuten moest wachten op het vervoer maar dat werd een uur en 3 kwartier... in de tussentijd leerde ik 2 meiden uit Frankrijk/Mongolië kennen die dezelfde tour hadden geboekt. Vervolgens met zijn 3en in het busje naar het hotel. De chauffeur liet in ieder geval wel zijn mannelijke rij skills zien en reed daardoor per ongeluk een kip dood :(. Het was al aan de late kant maar toen we aankwamen kregen we een korte uitleg over het plan en zijn we wat gaan eten. Na het eten niet te laat op bed want op 6 uur morgen staat het ontbijt weer klaar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!