europe-to-asia.reismee.nl

Dag 54

Dag 54

Ik heb lang uitgeslapen en werd wakker met ontzettend pijnlijke spierpijn. Ik kon me niet eens normaal omdraaien of blijven staan. Uiteindelijk lukte dat met behulp van de kluisjes en kon ik heel voorzichting lopen. Alles deed pijn en alles ging dus ook heel langzaam. Uiteindelijk ben ik de uitdaging aangegaan om lunch te zoeken. Na te hebben geluncht ben ik weer terug gegaan naar het hotel. Toen heb ik me omgekleed en ben ik naar het strand gegaan waar ik heb gesnorkelt. Ik heb 3 grote wilde schildpadden gezien en nog wat vissen. Daarna ben ik terug gegaan naar hotel heb ik me opgefrist en ben ik met de groep van gister weer op de nightmarket gaan eten en daarna hadden we een beerpong toernooi. Toen dat klaar was zijn we nog naar de club gegaan. Dit keer lag ik iets van half 3 in bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!