europe-to-asia.reismee.nl

Dag 56

Dag 56

Vandaag moest ik al heel vroeg op. Om half 5 stond ik naast mijn bed en maakte ik me klaar voor vertrek. Om 5 uur had ik mijn transfer naar het vliegveld. Na het incheckproces en even wachten zat ik rond half 8 in het vlietuig. Rond lunchtijd kwam ik aan in bangkok en moest daar 2 en een half uur wachten. Dus heb ik rondgekeken en geluncht. Ik kon om half 4 ongeveer naar het hostel en heb daar even gelegen en ben daarna door de straat gelopen en heb wat gegeten. Daarna heb ik nog even een kaartspel gespeeld met andere reizigers en samen tv gekeken.

Reacties

Reacties

Lorelei en Kees van Ingen

Geniet van je laatste reisdagen en tot ziens bij Tante Bella

Jennie

Het einde van de reis nadert. Fijne terugreis

Dirk en Mia

Hoi Rommy,
Fantastisch leuk om je te kunnen volgen. Volgens ons is jouw reis erg goed gelukt. Wat heb je ontzettend veel gezien en meegemaakt. Een fijne reis terug naar Friesland.

Marion

Goede reis naar huis na deze mooie trip die je hebt gemaakt zeg!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!