europe-to-asia.reismee.nl

Dit zijn wij

Hallo en welkom op onze reisblog,

Wij zijn Rommy en Jasmine en hieronder lees je meer.

Wij gaan van 14 januari tot 18 maart naar Azië. Om precies te zijn beginnen we in Thailand en backpacken we via Maleisië en Singapore tot Bali in Indonesië.

Rommy: Heey hallo, voor wie mij nog niet kent; ik ben Rommy. Ik ben 19 jaar en woon in Friesland. Ik heb vele hobby's maar volleybal en scouting springen er wel uit. Verder ben ik sociaal en vind ik het leuk om een drankje te doen in de stad of lekker te netflixen op de bank. Ik werk in de keuken en als woonondersteuner in een verzorgingstehuis. Verder woon ik nog thuis met mijn ouders, 2 hondjes en mijn konijn.

Jasmine: Buenos dias, mijn naam is Jasmine. Onlangs afgestudeerd in rechten en woonende te Rotterdam. Dit jaar zal ik 20 worden en verder ben ik een vrolijke enthousiaste jonge meid die houd van uitgaan met vriendinnen. Ook houd ik van natuur, dieren en boeken lezen.

De komende weken houden we jullie op de hoogte van onze reis. De eerst volgende blog zal komen vanuit de allereerste bestemming: Bangkok, Thailand.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Rommy en Jasmine


Reacties

Reacties

Jennie

Hoi Rom en Jas. Jullie waren me voor. Wij wensen jullie een hele mooie reis met herinneringen die je later kunt door vertellen. Veel wijsheid en plezier samen. ?♥️

Hielke

Wees je bewust van alles wat je gaat meemaken. Zoiets neem je mee voor de rest van je leven

Marion

Wat een prachtige ervaring. Maak maar veel mooie herinneringen met prachtige indrukken en ontmoetingen. Maar vooral onwijs veel plezier gewenst saampjes!

Yvonne

Veel reisplezier!

Masud

Als u niet op zoek bent naar de beste plaats om Nembutal op internet te kopen, bezoek dan onze website op dit moment. Dit is de beste plek voor u en andere mensen die niet zeker weten waar ze Nembutal op internet moeten regelen.

Bezoek onze website: https://easyend.org

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!