europe-to-asia.reismee.nl

Dag 19

Dag 19,

Vandaag begon onze dag rond 9 uur. We hebben ontbeten en zijn daarna in de taxi richting de andere kant van het eiland gegaan. Daar kregen we ons harnas aan want....... we gingen ziplinen! Dus eenmaal harnas aan en na een uitleg naar boven. We gingen het eerste deel in de auto en vervolgens het laatste stukje te voet. Langzaam gingen we 1 voor 1 naar het eerste platform. Al snel had iedereen het door en gingen we van platform over brug naar andere platformen. De langste zipline die er tussenzat was 200m lang en de hoogste was op 80m over een waterval. We konden vooral genieten van het mooie uitzicht en de wind door onze haren. Op het einde van het parcour gingen we abseilend naar beneden. We hebben toen wat gegeten, zijn nog langs een klein avonturenparkje gelopen en zijn daarna terug gegaan richting ons hotel. Voor vanavond eten we waarschijnlijk wat aan de overkant van de straat en gaan daarna lekker relaxen. Groetjes!!

Anneke

Mooi hoor dat ziplinen. Genieten van de natuur en de vrijheid. Ik had wel mee willen liften

Diŕk en Mia

Dat is een fantastische manier om de omgeving te verkennen. En ook wel een beetje stoer.

Jennie

Mooi avontuur. Stoer hoor.