europe-to-asia.reismee.nl

Dag 27

Dag 27,

Vandaag zijn de wegen van Jasmine en mij door omstandigheden gesplitst. Jasmine is onderweg richting Nederland dus vanaf dit moment kunnen jullie de avonturen van mij hier volgen. Vandaag heb ik een beetje uitgeslapen en ben ik om 11 uur op de bus gestapt richting Kuala Lumpur (de hoofdstad van Maleisië) om ongeveer half 3 kwam ik aan en ben ik op zoek gegaan naar wifi voor een hotel. Nadat ik wat had gespot ben ik wat gaan eten en ben toen in de tram gestapt. Na zo'n 200 meter lopen kwam ik aan bij het hotel en ben ik ingecheckt. Toen ben ik rond gaan lopen in de stad wat eigenlijk een gigantisch winkelcentrum is. Na een heel stuk lopen ben ik gaan avondeten en toen kwam ik een henna kraampje tegen. Ik heb daar een tijdelijke tattoo laten zetten en kwam daar een andere reiziger tegen. We zijn toen met hem en een paar van zijn andere ontmoette vrienden even naar een kroegje geweest. Daarna ging ik weer terug naar het hotel waar ik nog heb gepraat met een man die hier zo'n 6 maanden verblijft. Het is al laat en ik ga nu slapen. Weltrusten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!