europe-to-asia.reismee.nl

Dag 29

Dag 29,

Vandaag ben ik rond half 10 opgestaan. Ik heb toen samen met iemand uit het hostel ontbeten. Toen heb ik mijn tas gepakt en ben ik met een taxi naar het busstation gegaan. Vanaf daar ben ik afgereisd naar Malakka. Eenmaal aangekomen was het even de weg zoeken maar ben ik met een taxi naar mijn hostel gegaan. Het hostel ligt langs 1 van de stads kanaaltjes en dat geeft een supermooi uitzicht. Ik was de rest van de dag eigenlijk vooral in het hostel. Ik heb in de avond met mijn stapelbedgenoot wat gegeten in het restaurant van dezelfde eigenaar. En ik heb nog nooit zoveel knoflook in mijn eten gehad. Maar gelukkig houd ik van knoflook en had ik er geen last van haha. Daarna ben ik een stukje langs het kanaal gaan lopen. Het was super rustig en overal waren soorten lichtjes en muren vol graffiti. Dat gaf het echt een sprookjesachtig gevoel. Daarna ben ik terug gegaan naar het hostel en heb ik nog even contact gehad met mensen van thuis. En ben daarna gaan slapen.

Reacties

Reacties

Dirk en Mia

Heel leuk om je te volgen. Er zullen veel indrukken zijn om mee te nemen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!