europe-to-asia.reismee.nl

Dag 36

Dag 36

Vandaag moest ik wa eerder opstaan. Om 9 uur ging de wekker en ben ik gaan ontbijten. Na mijn ontbijt heb ik mijn spullen goed in mijn tas gedaan en ben ik met een shuttle naar de luchthaven gebracht. Er waren maar 2 shuttles dus ik was redelijk vroeg. Ik heb rondgekeken door het mooie vliegveld en ben wat gaan eten en heb mezelf uitgecheckt. Nadat ik het meeste wel wat had gezien ben ik een serie gaan kijken. Toen heb ik nog een broodje gehaald voor onderweg en was het tijd om bijna te boarden. Nadat ik de gate had gevonden was het tijd om te boarden. Na een lichte verhindering omdat er misschien iets mis was konden we het vliegtuig in (ik vloog trouwens om half 6). Het was zo'n 2 uurtjes vliegen naar: Borneo. Bij aankomst verliep alles soepel en kon ik zo mijn bagage ophalen en naar het hostel gaan. Ik heb toen nog even rondgekeken in de buurt maar na een rustige maar vermoeiende dag ben ik gaan slapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!