europe-to-asia.reismee.nl

Dag 39

Dag 39

Vandaag moest ik al om 7 uur opstaan. Veek te vroeg natuurlijk als je op vakantie bent. Maarja het was het waard want ik ging raften. Om 8 uur werd ik met een busje opgepikt en zijn we naar de locatie afgereisd. Daar kregen we een korte instructie en was het al snel tijd om het water op te gaan. We waren in totaal met 6 mensen; 4 Filippijnse meiden, de gids en ik. Omdat het al een tijdje niet had geregend was de rivier redelijk laag en een beetje rustig. Maar dit zorgde juist voor de meest komische effecten wanneer iemand van de Filippijnse meisjes overboord viel terwijl we letterlijk vast zaten. We hadden een leuk avontuur en konden tussendoor zwemmen. Na zo'n 2 uur op het water konden we douchen en hadden daarna een plaatselijke lunch. Uiteindelijk was ik rond 2 uur terug bij het hostel. Helaas was ik daar in slaap gevallen en werd pas rond half 7 weer wakker. Toen ben ik met de reizigers die ik gisteren had ontmoet naar de nachtmarkt gegaan en daar hebben we met zijn allen gegeten. Toen we terugkwamen deden we nog wat spelletjes en dronken we een drankje. We zijn rond 11 uur naar de club in de buurt gegaan en zijn ergens laat teruggekomen. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

Reacties

Jennie

Wij hebben ooit in Australië gerafd maar dat ging er heftig aan toe. Ik had zelfs nog een lichte hersenschudding nadat we over de kop waren gegaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!