europe-to-asia.reismee.nl

Dag 45

Dag 45

Vandaag was het weer tijd om een stukje verder te reizen. Dus na weer ingepakt te hebben en wat overleg bij de Bali had ik vervoer van Kuta naar Ubud. Onderweg zijn mijn chauffeur en ik langs een grote waterval gegaan. Daar hebben we een tijdje rondgekeken en foto's gemaakt. Na een tijdje kwamen we aan in Ubud. Daar heb ik ingecheckt en even gezeten. Daarna ben ik even door de buurt gaan lopen en heb ik een tempel bekeken. Daarna heb ik even gewinkeld en ben ik teruggegaan. Niet veel later ging ik naar een traditionele dansshow. Het eerste deel was vooral theater achtig en op het laatst deed iemand nog een echte traditionele dans. Het was al redelijk laat en heb nog even avond gegeten en met het thuisfront gebeld. Daarna ben ik gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!