europe-to-asia.reismee.nl

Dag 48

Dag 48

Vandaag werd ik pas wakker rond een uur of 11. Ik heb ontbeten en ben daarna op avontuur gegaan. Ik ben door de verschillende straatjes en kleine paden gelopen. Omdat het heel warm was ben ik weer terug gegaan naar het hostel voor een douche en schone kleren. Omdat ik wel wat meer wilde doen ben ik naar het monkey forest gelopen. Dat was een groot bos met tempels en allemaal wilde aapjes. Ik heb daar een hele tijd rondgelopen en genoten van de prachtige uitzichten. Op een gegeven moment sprong er zelfs een aapje op me maar die keek alleen of ik wat leuks in mijn zakken had. Omdat er niks in zat ging die er ook snel weer af. Ik heb nog even rondgelopen en ben toen terug gegaan naar het hostel. Ik heb daar even gezeten en ben daarna met 2 anderen war gaan eten. Bij terugkomst heb ik nog even gewassen en weer gedouched wantja het was heel warm. Toen ik dit verhaal begon te typen kwam mijn kamer genoot met haar broek half aan de kamer in rennen met "ER ZIT EEN SLANG IN DE BADKAMER". Dus nadat we daar een tijdje mee hebben gezeten. We hadden mensen die hier werkten er bij gehaald maar die wisten ook niet hoe en wat. Vervolgens stond onze kamer vol mensen en is de slang waarschijnlijk door de afvoer terug gegaan. Na deze adrenaline verwekkende gebeurtenis ben ik gaan slapen. (Zie foto's voor de slang)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!