europe-to-asia.reismee.nl

Dag 53

Dag 53

Vandaag moesten we alweer om 6 uur opstaan. We hebben eerst met een andere groep de zonsopgang gekeken en hebben daarna weer ontbeten met koffie of thee en een bananen pannekoek. Daarna was het al snel weer tijd om af te dalen. Dit was makkelijker maar zwaarder voor de knieën natuurlijk. Uiteindelijk hebben we bij de laatste stop nog gegeten en hebben we de afdaling+ eten in 5 uur gedaan. Omdat het zo glad was en ik niet heel handig ben gleed ik een paar keer uit en eindigde ik met een kapotte broek. Maarja uiteindelijk wel trots dat ik het toch had gedaan. Daarna de grote bagage opgehaald en in de auto terug naar de haven. Daar ben ik met de 2 franse meiden naar gili trawangan gegaan. We zijn naar hetzelfde hostel gegaan en ons daar opgefrist. Rond 7 uur zijn we met een paar extra mensen naar de night market gegaan voor eten en we zijn daarna uit gegaan naar een club. Ondertussen merkte ik al wat spierpijn maarja. Uiteindelijk lag ik rond half 4 in bed.

Reacties

Reacties

Jennie

Fijn dat je het heelhuids hebt gehaald

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!